۱۰ پاسخ

خیلی آسونه خیلی

واسه پسر من از بقیه واکسن ها سبک تر بود تب هم نکرد

خداراشکرت پسر من فقط همون روز اولی

منم‌هنوز نزدم گمونم بدن هربچه ای فرق داره

واس دختر منم سبک بود خداروشکر

با اجازه صاحب تاپیک عزیزم🩷مامانا اگ عکس اتلیه ای دوس دارین ولی هزینشو ندارین یا عکس نی نی هاتون دورشون شلوغه دوس،دارین قشنگ بشه تم هاشون یا عکس ماهگرد دوس دارین با یک سوم قیمت براتون درست میکنم🩷هر سه عکس یدونه رایگان ادیت میشه‌.(این عکس ادیت شده ی دختر خودمه تاپیکامم ببی)

تصویر

اکثرا میگن آسونتره

برا پسرم آسون گذشت

نه اصلا برای دختر من خیلی راحت گذشت

برا من سخت بود وای

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی