واکسن شیش ماهگی سخته ؟

۴ پاسخ

قبلیا راحت بود ۶ ماهگی خیلی سخت بود برای پسرم

ن هرسه تا مشکی نبود اصلا

برا پسر من خیلی راحت تر از ۴ماهگی بود

اگه بقیه واکسنا راحت بوده براش نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی