سلام خانوما واکسن شیش ماهگی سخته؟

۷ پاسخ

پسر من ۴ ماهگیش سخت بود ۶ ماهگی همون شب اول بود

بهداشت بمن گفت ۲ماهگی و ۴ماهگی یکم سختن از ۶ماهگی دیگه سبکه

سلام عزیزم من ک خداروشکر بچم اصلا ن تب کرد ن اذیت

برا دختر من راحت بود
سر واکسن ۴ اذیت شد

هر بچه باهم فرق داره برای دختر من که سخت بود تب میکرد

برا دختر من خیلی سخت بود

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی