برا پسرم راحت بود
2 ماهگی برا من سخت تر بود
بعد 6 ماهگی
4 هم اسون تر از همه
دو ماهگی تب داشت
6 ماهگی تبش پایین بود خیلی بالا نمیرفت ولی درد داشت و اذیت میکرد
خیلی بده دختر من سر هیچ کدوم از واکسن های قبلی اذیت نشد ولی این طفلی دلم میسوزه براش خیلی نال میکنه🙂
واییییی آره برای بچم خیلی سنگین بود واکسن شش ماهگی دیگ هلاک شد بچه
برای دختر من خیلی خیلی خوب و سبک بود به حدی که انگار اصلا واکسن نزده بود
۴ ماهگی دخترم ک منو سکته داد امروز خداکنه ۶ ماهگی اینجور سخت نباشه
برا من سنگین بود
متاسفانه برای من سنگین بود
بچم ازغروبش تبش شروع شد تاچندروز هم درد داشت
بقیه واکسنا۲و۴ماهگی انقدر اذیت نداشت اصلن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.