خانوما واکسن شیش ماهگی هم سخته یا نه

۸ پاسخ

برا پسرم راحت بود

2 ماهگی برا من سخت تر بود
بعد 6 ماهگی
4 هم اسون تر از همه

دو ماهگی تب داشت
6 ماهگی تبش پایین بود خیلی بالا نمیرفت ولی درد داشت و اذیت میکرد

خیلی بده دختر من سر هیچ کدوم از واکسن های قبلی اذیت نشد ولی این طفلی دلم میسوزه براش خیلی نال میکنه🙂

واییییی آره برای بچم خیلی سنگین بود واکسن شش ماهگی دیگ هلاک شد بچه

برای دختر من خیلی خیلی خوب و سبک بود به حدی که انگار اصلا واکسن نزده بود

۴ ماهگی دخترم ک منو سکته داد امروز خداکنه ۶ ماهگی اینجور سخت نباشه

برا من سنگین بود

متاسفانه برای من سنگین بود
بچم ازغروبش تبش شروع شد تاچندروز هم درد داشت
بقیه واکسنا۲و۴ماهگی انقدر اذیت نداشت اصلن

سوال های مرتبط

مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی
مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی