سلام خانما ازمایش انومالیو چطوری میدیم

۳ پاسخ

اون یه آزمایش جداس که اگه دکترت صلاح بدونه تو ۱۶ هفته مینویسه بعدش تو ۱۸ هفته آنومالیه

مگه آنومالی هم آزمایش داره؟

یعنی چی چطور میدیم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری