خانما انومالیو از چند هفته میشه رفت؟؟؟

۶ پاسخ

دکترم گفت 17 هفته و 2 روز به بعد

من هجده هفته و سه روز رفتم طبق انتی

من امروز رفتم

18 تا 22 زمان آنومالیه
میگن 18 بهترین موقعس

هیجده هفته ب بعد

۱۸ تا ۲۲

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی