مامانا قیچی تو ست ناخونگیر نوزاد چ کارایی داره؟؟

۴ پاسخ

اوايل زايمانت ناخوناي كوچولوت خيلي نرم و ظريف هست با قيچي راحتري بگيري

خانما من خیلی صپرتم ورم کرده ۱۷ هغته ام

اولش نمیتونی با ناخن گیر بگیری با قیچی نوزاد از این سرگردا وقتی خوابه فقط قسمت بلندیش میگیری

باقیچیم میشه ناخوناشوکوتاه کرد

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای(باور) مامان نون خامه ای(باور) ۱۱ ماهگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری