۳ پاسخ

بخاطر اینک نمک میخوری

حتما برو دکترررر منم اینجور بودم
صورتم خیلی ورم کرده بود سرم سنگین بود
موقع آنومالی تشخیص دادن شریانهای رحمی دارم
بهم آسپرین داد و خوب شدم
و آزملیش چکاپ کامل دادم
هیچی نداشتم تیرویید و دیابت و چربی و ...نداشتم فقط کم خون بودم
الانم دقت آنومالی حتما برو دکترررر

منم اینجوریم دکتر برام دوباره ازمایش تیرویید نوشته

سوال های مرتبط

مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی