ناهار من عدسی….

تصویر
۷ پاسخ

منظورت عدس پلو بود

نوش جون.برنجت چیه چه قدی کشیده؟

نوش جان ماهم امروز عدس پلو داشتیم

نوش جان

نوش جونت
منم خیلی وقته نخوردم دلم خواست😂

عدسی؟
عدس پلو؟

من عاشقشم،نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان آی نور مامان آی نور ۲ سالگی
مامان تازه عروس مامان تازه عروس ۱۷ ماهگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی