انگار داخل واژنم استخون داره ، درد میگیره و ول میکنه😐

۴ پاسخ

چون حامله ای😂😐عزیزم جنین داره رشد میکنه

منم پریشب و کل دیروز همینجوری بودم میگن طبیعیه

خوب استخون لگنه که بچه داره رشد می‌کنه درد میگیره

منم دیروز کامل همینجوری بودم🤕

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری