۱۵ پاسخ

من کلینیک تامین اجتماعی دادم رایگان شد

آزاد تقریبا 400 تومن

من اون هفته با بیمه سلامت شد ۳۷۰ فکر کنم

من هفته پیش رفتم علاوه بر قند تیروئید و ویتامین دی و اینام بود 950 شد

من تو مرکز بهداشت دادم رایگان بود

من بهداشت آزمایش انجام دادم ۷۰ هزارتومن شد

باتکمیلی رایگان

من ۱۱۰۰دادم ازاد

من ۳۲۰هزار دیروز ازمایش دادم

۳۷۰ بدون دفترچه

میگفتن که ۲۵۰۰میلیون میشه ۴ مرحله داره آزمایشش

من تو بهداشت دادم 75تومن شد اما ازمایشگاه شخصی 800خوردی میشه

با تکمیلی هیچی

من ۴۶۰ شد هزینش

اون چی هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان الوین کوچولو مامان الوین کوچولو ۹ ماهگی
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قربونش برم مامان قربونش برم هفته بیست‌وچهارم بارداری