شیرخشک نان خوشمزه تره یا ببلاک؟

۵ پاسخ

نان .

از نظر طعم معمولاً نان طعم ملایم‌تر و شیرین‌تری داره و خیلی از نوزادا راحت‌تر قبولش می‌کنن، مخصوصاً اونایی که بدغذا هستن. ببلاک یه کم طعم خاص‌تری داره، بعضی بچه‌ها می‌پسندن، بعضیا نه.

البته هر بچه‌ای سلیقه‌ی خودشو داره. یه بار از هر کدوم مقدار کمی امتحان کنی (اگه دکتر اجازه داده باشه) ببینی
کوچولوت با کدومش راحت‌تره.
من خودم تست کردم پسرم با ببلاک راحت‌تر بود و انتخابش کرد

نان.

نان من نخوردم اما بوش اصلا خوب نیست
ولی دخترم دوست داره

عزیزم شما دخترتون بهتر شد؟
تو کامنتا گفتین تو خواب فقط شیر میخوره
دختر منم همینه، تازگیا تو خواب هم به زور میتونم شیر بدم
میخوام شیرشو عوض کنم ببلاک بگیرم، بنظرتون تاثیری داره؟

سوال های مرتبط

مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی
مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی