سلام خانوما، شیر خشک نان خوشمزه تره یا بیومیل

۴ پاسخ

ازموقعی ک جنگ شد اصلان بیومیل پیدانکردم

بیومیل خوشمزه تره من پسرم میدادم

من نان میدم خوبه

نان خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان یـاسـمـن مامان یـاسـمـن ۱۷ ماهگی