از ماه چندم بارداری کندر بخوریم

۵ پاسخ

دو ماه بخور

اصلا نخور یا در حد دو سه روز هفته ۱۰ یا ۱۱ بخور
زیادش بیشفعالی میاره

سر بارداری اولم هم تا سه ماه خوردم
ماشاالله بچم ذهنش عالیه باهوشه

اگ فولیک اسید میخوری دیگه کندر نخور بچه بیش فعال میشه

من از وقتی فهمیدم تا سه ماهگی خوردم

سوال های مرتبط

مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه ها مامان معجزه ها قصد بارداری
مامان دوقلوها❤🥰 مامان دوقلوها❤🥰 هفته هشتم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی