میوه به رو از ماه چندم باید بخوریم؟ خوبه؟

۵ پاسخ

من از اولش روزی یه تیکه می‌خوردم
به خاطر فوایدش البته وگرنه ربطی به زیبایی و این چیزا نداره

کلا خاصیتش خوبه من از اول بارداری میخوردم البته تیکه های کوچیک چون یکم سنگینه

میگن بهترین زمان خوردنش از قبل بارداری

نمیدونم من مامانم گیر میداد از چند هفته قبل بخور بخور😐ولی خیلی سنگینه،سردل آدم میمونه حتی کمش،مگه اینکه مث کمپوتش کنی و بخوری

از اول بارداری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان سئوگی مامان سئوگی هفته بیست‌ونهم بارداری