بچها واکسن چهارماهگی چطوره ؟؟

۵ پاسخ

مگه نزدی هنوز؟

بهتر از دو ماهگی بود

برا دختر من خیلی سخت بود،همه عوارض واکسنو باهم گرفت
انشالا براشما راحت باشه

من ۴ روز پیش زدم بچه م بشدت بی اشتها و بی‌حال شده همش خوابه

خوب بود بهتراز دوماهی بود

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان اَبرا☁️🤍 مامان اَبرا☁️🤍 ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی