خانما قرمه سبزی تو هفته من مشکلی نداره؟

۷ پاسخ

پاهام بشدت یخه
کسی میدونه چرا

دوستان من ۵ هفته فیکس بودم متوجه بارداریم شدم بتا هم ۳۳۱ بود علائمم مثل پریود بود با سینه درد و سفتی سینه که الان کمتر شده سینه دردم
توی یکهفته شنبه و دوشنبه سونو واژینال و رو شکمی دادم فقط ساک بود دکتر گفت دو هفته دیگه بیا برای قلبش اصلا هم لکه بینی و خونریزی ندارم ولی فتال پل هنوز دیده نشده الانم ۵ هفته و ۴ روزم
طبیعیه؟

والا من اصلا نشنیده بودم قرمه سبزی مشکلی داشته باشه

آخه قرمه سبزی و اشکالی می‌تونه داشته باشه

من دیروز بهداشت بودم گفت هرچ دوست دارین بخوریم تازه گفت انواع سبزی‌ها انواع حبوبات لبنیات هرچه ک فکر کنی
غیراز زعفرون و آناناس خیلی کم

کم بخوری مشکلی نداره

نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته دهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری