کسی ازین آمپول زده برای چی

تصویر
۶ پاسخ

بله عزیزم من زدم.مال آزاد سازی تخمک هستش

درد داره یا ن من از آمپول میترسم

اره گلم آمپول آزاد سازیه

این ایرانیشه؟ ازادسازی هست

هاچ سی جی
فک کنم برا اینکه تخمک آزاد بشه

آزاد سازی تخمک

سوال های مرتبط

مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری