۶ پاسخ

من استفاده کردم،هفته ۱۰،با اپلیکاتور بزن ولی سعی کن اندازه یک سوم حداکثر ببری داخل

عزیزم معمولا توی بارداری ۱ درصد استفاده میکنن از دکترت بپرس ضرر نداشته باشه

برای عفونت داخل واژن استفاده میشه ولی چون بارداری خیلی داخل نبر

اپلیکاتور داخلش رو پر کن از پماد بعد خیلی کم ببر تو واژنت پمادو خالی کن

اره من مصرف کردم

برا عفونته با اپلیکاتور از واژن استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان هفته بیست‌وششم بارداری