خانما تو هفته من طول سرویکستون چنده؟

۱۱ پاسخ

من ۲۸عه🥲

برا من 37

من انتی۳۱ بودم انومالی ۳۵

من ۱۹هفته ودوروز۲۹بودم شنبه باز چک میکنم

۳۲ بود هنوزم هس

من۴۰بودد

۳۷ بود

منم جفتم پایینه ولی طول سرویکال نمی‌دونم چنده انتی ک ۳۲بود دکتر تو انومالی ننوشت

۳۶ هستم

برا من پایینه. انومالی برم. بعدش میرم سر کلاژ. ان تی برام ۲۹ بود بعد ۲۰ روز دیگه رفتم اومده ۲۸

من ۲۰ هفته ۲۲ بودم ک سرکلاژ شدم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لوبی🎀 مامان لوبی🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آدرینا ولیانا مامان آدرینا ولیانا ۷ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه گیلاسم🍒 مامان دونه گیلاسم🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری