انومالی ۳۷
39بودم هم واژینال هم شکمی
۲۹بدون سرکلاژ
سرکلاژ با ۳۰
الان شده ۲۷
انومالی۳۹
ان تی ۳۲ بودم / ۱۵ هفته ۳۲ بودم شکمی هر دو / انومالی ۳۸ شدم / ۲۱ هفته هم ۳۸ موندم ( این دوتا واژینال ) ان تی تا انومالی استراحت خوب داشته باشی میره بالا
انومالی رفتم ۳۶
۳۶ انومالی رفتم انقدر شد
با سرکلاژ 34.7
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.