۱ پاسخ

اره من یهو میگیره درد ریز و تیز و کوتاهیه
دکترم گفت انقباضات کاذبه و رحم داره اماده میشه و جای نگرانی نیست اگه منظم نباشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری