خانومای 35هفته شمام گاهی اوقات دل دردپریودی دارین؟؟

۷ پاسخ

نه ولی انقباض کاذبه و طبیعیه

دلدرد ندارم اما گاهی حس پریودی دارم

منم دو روزه دارم صبحا با حالت تهوع، نمیدونم چرا... یبوست هم دارم اصلا یه وضعی

من ۳۳هفتمه ولی این دردو دارم گاهی دسشویی میرم اروم میش

من از 31هفته درد پریودی گرفتم تا الان که شدیدتر شده

اره منم میگیرم

نه
من سمت چپم درد میگیره در حد چند ثانیه زیر شکمم

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی