نه ولی انقباض کاذبه و طبیعیه
دلدرد ندارم اما گاهی حس پریودی دارم
منم دو روزه دارم صبحا با حالت تهوع، نمیدونم چرا... یبوست هم دارم اصلا یه وضعی
من ۳۳هفتمه ولی این دردو دارم گاهی دسشویی میرم اروم میش
من از 31هفته درد پریودی گرفتم تا الان که شدیدتر شده
اره منم میگیرم
نه
من سمت چپم درد میگیره در حد چند ثانیه زیر شکمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.