۴ پاسخ

خیلی ممنونم دوستان

سلام تجربه نداشتم اما طبق تاپیک بقیه میدونم میشه ولی باید تست حساسیت گرفت چون مغزیجات واسه بعضیا رفلاکس رو تشدید میکنه

سلام گلم بله از ۸ماهگی مجازه

من میزنم

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میران مامان میران ۱۴ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی