۱۱ پاسخ

الان همه میان میگن آیهان ویهان شاهان 😂

برسام
دایار
فراز
پایدار
باور

اول از همه تبریک میگم عاقبت بخیر باشه ان شاالله . براتون شادی بیاره روزی بیاره زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه . من اسم 🍬 دیار🍬 روخیلی دوست دارم 🥰

سورنا کیان یزدان آرکان هیرمان

من اگه نی نیم پسرباشه اسمشو میزارم مهدیار😍

مبارکه قدمش خیر باشه ببخشید گفتید که تو سونوهای قبلی هیچی بهتون نگفتن راجب جنسیت احتمال هم ندادن؟

مبارکه عزیزم😍
مهراد شهراد آراد
هامین هیرمان هومان
سبحان سهیل سپهر بنیامین کیان کیارش

اسم های اصیل و قشنگ بذارید
که پسرتون عاشق اسمش باشه

به سلامتی
شاهان ویهان مهرسام سامیار

آیهان

تازه رفتی سونو

سوال های مرتبط

مامان جوجه پسر🐦 مامان جوجه پسر🐦 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حامی کوچولو🐣🍼 مامان حامی کوچولو🐣🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طلا ابکی مامان طلا ابکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طلای قلبم🫀 مامان طلای قلبم🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری