توی هفته ی ۱۱داشتن درد پریودی عادیه؟؟

۶ پاسخ

من پریشب خیلی داشتم یعنی از بعدازظهر تاصبح روز بعد داشتم

من الانم تاریخ پریودیم ک میشه علائمودارم مخصوصادردزیرشکمم

اره طبیعیه منم دارم

آره منم داشتم اون موقعا کم کم برطرف شد

با دارو باردار دوقلو شدی

در خواست دوستی بده

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرسام جان💙🥹 مامان مهرسام جان💙🥹 ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی