۱۰ پاسخ

مگه چنده
ویوا کیدز خیلی خوبه
پدیا چربه می پره گلو بچع

ویواکیدز گرفتم ۱۳۵

پدیا و اند

پدیا بست قیمتش چقدره

آد تو یخچالیه؟

من اون موقع بهش قطره andمیدادم .خوب بود هم قیمتش هم طعمش

من براش AND میخرم دوست داره میخوره

همین خوبه بده . قشنگ ۱ ماه میره که

قطره آ د بهداشت رو بده البته اگه میخوره
من میخوام تنوعی پدیا بست بخرم براش

چند شده

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی