من پدیابست میدم و خیلی خوب میخوره
خیلی غلیظه دخترم با هاش حالت خفگی میگرفت
پدیا بست خیلی غلییییظ نمیخورد بچم بجاش ویواکیدز داد دکتر خیلی خوبه
پدیا بست غلیظه غلظتش بالاست
وی وا کیدز خیلی خوبتره غلظتر مناسبه طعمش هلو و قیمتش خیلی بهتر از پدیا بست
پدیا خوبه
وی وا کیدز عالیه
من همین قطره بهداشت رو میدم
اگر میخوای ازبیرون تهیه کنی مارک ویواکیدز و یوروویتال هم خوبه چون من واسه دخترم پدیابست میگرفتم میریخت بیرون دوس نداشت
فرقی باهم ندارن میزان ویتامینای هردو یکیه
پدیا بست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.