قطره آد بهداشت خوبه یا پدیا بست بگیرم

۸ پاسخ

من پدیابست میدم و خیلی خوب میخوره

خیلی غلیظه دخترم با هاش حالت خفگی میگرفت

پدیا بست خیلی غلییییظ نمیخورد بچم بجاش ویواکیدز داد دکتر خیلی خوبه

پدیا بست غلیظه غلظتش بالاست
وی وا کیدز خیلی خوبتره غلظتر مناسبه طعمش هلو و قیمتش خیلی بهتر از پدیا بست
پدیا خوبه
وی وا کیدز عالیه

من همین قطره بهداشت رو میدم

اگر میخوای ازبیرون تهیه کنی مارک ویواکیدز و یوروویتال هم خوبه چون من واسه دخترم پدیابست میگرفتم میریخت بیرون دوس نداشت

فرقی باهم ندارن میزان ویتامینای هردو یکیه

پدیا بست

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان حامی کوچولو🧿💙 مامان حامی کوچولو🧿💙 ۱۶ ماهگی
مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی