مامانا کره بادوم زمینی طبع گرم داره یا سرد ؟

۵ پاسخ

طبع کره بادام زمینی گرم و تر هست عزیزم

نهایت دوتا قاشق میخای بخوری دیگع سردی گرمیش مهم نیست کنار عسل و موز بخور صبحونه ، عالیه

سردیه ولی کره بادام درختی خوبتره

چیزای حساسیت زا نخوری بهتره ، یکم بخور ولی زیاد نخور

گرمه

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی