خوردن کره بادوم زمینی خوبه یانه؟

۷ پاسخ

من که هر روز صبح صبحانه میخورم با چهار شیره

من همیشه صبحانم کره بادوم زمینی با عسله .

منم میخورم دوست دارم ارگانیک میگیرم جلو خودمون کره گیری میکنن
با موز هم بخوری عالیه من ممنوعم موز و چیزای شیرین خالی با نون میخورم

خوبه

عالیه

اره خوبه مقویه بخور

خوبه برای وزنگیری جنین

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه و نیلا مامان نیلماه و نیلا ۱۲ ماهگی