سلام دوستان از چند هفته شکم دیه میا پایین ؟

۳ پاسخ

منم بچه‌ام خیلی پاینه ولی ام چهل هفته میشم درد ندارم

شایدم نیاد من امشب وارد ۴۰ هفته میشم و بچم تو بالاترین نقطه ی معدمه فکر کنم بالاتره معدمم هس پایینم کلا خالیه بااینکه سفالیکه ولی جمع شده بالا

من از 31اومد پایین انگارمیخام بزام

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی