۴ پاسخ

۳۶
۳۷

پایین اومدنش نشونه زایمان

نزدیک زایمان رو به پایین میاد ولی برای من از اول بارداری اصلا بالا نررررفت همون پایین روبروی پهلوهامه همه میگن شکمت اومده پایین ماه اخری .میگم اصلا برای من بالا نرفته بود😂😂

ینی چی می‌ترسی چی میشه😐
دیگه بعد ۳۷هفته کامل بچه تو لگن باید بیاد و بالای شکم خالی میشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان و ایلین😘 مامان ایهان و ایلین😘 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان پویان مامان پویان ۹ ماهگی
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد