۷ پاسخ

عالی عزیزم

کل بدنم شده استرس و اظطراب امروز ازمایش دارم دوهفته ی دیگع جوابش اماده هست هرچی خیره دعا کنید برام

اخه میگفت اون عدد ۲۳که نوشته کمه بالای ۲۶باشه نمیدونم

خیلی استرس دارم بهم گفت سنووازمایشت خوبه ولی این ازمایشم برای اطمینان انجام بده

خداروشکر خوبه

بازم به دکترت باید نشون بدی

خداروشکر عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ودوم بارداری