سلام عزیزان ازکجابایدبفهمیم ازمایش غربالگری خوبه یانه

۳ پاسخ

الحمدالله کجاش نشون میده محدوده طبیعیشو ازکجابایدفهمید

عزیزم من بلدم آزمایش بخونم اگه دوست داشتی عکسش بزار نگاه کنم

به دکترت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری