مامانا ۳۵/۶ تب محسوب میشع؟

۷ پاسخ

35.6 از حالت طبیعی هم پایین تره 😂

فکر کنم پایین هم باشه

مگ دما بدن بچه چنده ک تو سی پنج شش رو فک میکنی تب دما بدنش از این پایین تر ؟؟

نههههه

نه از ۳۷/۲ تب حساب میشه

۳۷.۵ به بالا تب

نهههه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلآی 👶🏻💗 مامان نیلآی 👶🏻💗 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی