دلتون نخادگشنم بود کاچی خوردم

۶ پاسخ

وااای اینقدر دلم میخواااااد

منم دوست دارم نوش جونت

نوش جون ولی چ نیازی ب گفتن بود؟ 😂

دلم نمی‌خواد چون اصلا دوست ندارم 🫠😂 نوش جونت

نیاز به گفتن نبود😁نوش جونت

نوش جان
فکر کنم تنها کسی هستم که از کاچی متنفرم و بعد زایمان نخوردم🫠🤣

سوال های مرتبط

مامان 🧿فاطمه جانم🧿 مامان 🧿فاطمه جانم🧿 ۱۸ ماهگی
مامان آرین ❤️ مامان آرین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فندق 👶 مامان فندق 👶 ۱ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۴ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۸ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی