۱۰ پاسخ

از الان میتونم بدم؟
با ارد برنج بد میشه؟

طرز تهیه رو لطف میکنید

به به 😂خیلی دوس دارم دا دست خودم نیست فقط برا صبحونه حال میده بخوری اینجور کاچی ماچیا رو ای ناز شصت خودم که بعد زایمانم نتونستم بخورم😔

دستورش لطفن

دستورشو بگو

شکر زدی بهش ؟ یا با چیز دیگه ای شیرینش کردی؟

با ما هم یاد بدین لطفا

عزیزم ادویه هم زدی؟چهارزیره و اینا

چطوری درست میشه

نوش جونش😍

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻ASAL👶🏻 مامان 👶🏻ASAL👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان فندق 👶 مامان فندق 👶 ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۲ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی