کاچی

#ایده
#غذا

تصویر
۶ پاسخ

عزیزان برای یه قاشق آرد یه قاشق کره زدم
اول آرد رو خالی تفت دادم ۵ دقیقه بعد کره اضافه کردم و یکم مغز گردو و بادام و پسته هم ریختم بعد گذاشتم کنار یکم که از داغی افتاد بهش آب ریختم در حدی که رقیق بشه شیرین کننده هم شیره انگور ریختم تست کنید زیاد شیرین نشه یکم هم زعفران ریختم بعد دیگه شعله رو متوسط کردم یه ۱۰ دقیقه جوشید تمام یکم رقیق تر بردارید چون مثل فرنی بعد خنک شدن غلیظ تر میشه
من برا نینی کم روغن کردم برا خودتون میتونید کره ش رو زیاد کنید و مغز هم نزنید یا حتی میتونید توش دارچین و زیره هم بریزید که عالی میشه

طرز تهیه شو میگین

نوش جان گلم

لطف کن بگو شام درست کنم

چجوری درست کردی عزیز

نوش جونش باشع

سوال های مرتبط

مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان لنا‌ مامان لنا‌ ۱۰ ماهگی
مامان نی نی  💙 مامان نی نی 💙 ۱۶ ماهگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان نیهان💞 مامان نیهان💞 ۱ سالگی