پاراکید خواب اوره؟

۹ پاسخ

منکه بهش میدم سرحال تر میشه😂نمیدونم‌چرا

اره واسه بعد از واکسنش داده بودن

بلع

استامینوفن مسکن هستش دیگه پس خواب آوره

کلا دسته استامینوفن ها خواب آورن

بلهه...

نه فکر نکنم
من به ادریانا میدم برام جفتک میندازه

اصولاً خواب آوره ولی انگار رو بچه من تاثیرنداره😂

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۶ ماهگی
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۴ ماهگی
مامان Avin مامان Avin ۱۸ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان ارکان👼🏻💙 مامان ارکان👼🏻💙 ۴ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۵ ماهگی