خانم ها پاراکید خواب اوره؟

۶ پاسخ

اره خواب اوره

برا اکثر نوزاد ها خواب آور هستش . نوزاد هایی که مشکل کولیک دارن یا رفلاکس یا مدام هی تب میکنن روشون تاثیر خواب آوری نداره

اره دیگ استامینوفنه

والا من میدم اصلا تاثیر رو خابش نداره

بچه منم نمیخابه

اره

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۶ ماهگی
مامان ديان 🩵👼🏻 مامان ديان 🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی