مامانا پاراکید هم خواب اوره؟

۸ پاسخ

واسه دخترمن نه اگه تب داشته باشه بدی اره

من دخترم سرما خورده پاراکید هر ۶ ساعت میدم نه تاثیری نداره تو خواب

اره.

بچه من که باپاراکیدنمیخوابه🤷‍♀️نمیدونم والله خواب آوره یانه

برای چیه

اره عزیزم

آره خیلی

بله درسته

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان Avin مامان Avin ۱۸ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۶ ماهگی
مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی