سلام خانوما من ۷ هفتمه کیسه اب الان پاره میشه؟؟

۳ پاسخ

كيسه آب نداري هنوز ك اون ترشحات زياد طبيعيه

جدی میفرمایی🤕😂😂😂منم هم هفته تو بودم ترشح ازم زد بیرون نصف شب رفتم بیمارستان پرستارا انقد بهم خندیدن گفتن بچت اندازه نوک انگشته کیسه ابش کجا بود

نه
ترشح زیاده فقط

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث هفته هفدهم بارداری
مامان کاظم مامان کاظم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری