خانوما اگ کیسه اب پاره بشه با درده؟؟

۵ پاسخ

من واسه بچه اولم ۳۹ هفته بودم یهویی یک حجم خیلی خیلی زیادی آب ازم میرفت رفتم بیمارستان کیسه آب پاره شده بود ولی هیچ دردی نداشتم

اگه قطره ای بیاد نه
من کلا پارع شد آبش تخلیه شد از نیم ساعت بعدش درد شبیه پریودی داری کم کم زیاد میشه

نه عزیزم واسه من ک درد نداشت ولی بعدش یواش یواش درد شروع میشه

نه
من یه زایمان زودرس داشتم کیسه آبم پاره شد بدون کوچکترین درد
سر دخترم هم درد کشیدم تا دهانه رحمم تا ۷ سانت باز شده بود. دیگه باز نمیشد خودشون کیسه آبم رو پاره کردن بازم پاره شدنش درد نداشت
خودم درد داشتم چون داشتم زایمان میکردم اما پاره شدن کیسه آب درد نداره

اول صبح اونم تو ۱۱ هفته چه فکرایی میکنی شما به وقتش همه چیز تجربه میکنید نگران نباشید

سوال های مرتبط

مامان یازهرا مامان یازهرا هفته ششم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری