۳ پاسخ

یکیش ک واسه تبه
یکیش هم ک مولتی هست
اسپری بینی
او چندتا هم ک زیاد نیست حتما لازم بوده

این ویروس خیلی سنگینه و طولانی دارو ها رو مرتب و سر وقت بده ....یه وقت آب بدنش کم نشه

ماشالله 😫😫😫

سوال های مرتبط