۹ پاسخ

منم میدم دوس داره

نه کلا ارزش غذایی نداره و شکر فراوون داره

من میدم دوست داره

منم میدم خیلی دوست داره

برای میانوعده گاهی خوبه

من میدم بعضی وقتا با‌آب یا شیر گاهی هم‌با چایی کمرنگ خیلی‌دوس‌داره

من با شیر له میکنم میدم میخوره خیلیم دوست داره.

برا تنوع خوبه

تصویر

من میدم،دوس داره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی