نده تورو خدا بيسکوئيت کلی مواد نگهدارنده و... داره اصلا چیز خوبی نیست، میوه بده، فرنی، سوپ
من پسرم تا کلاس دوم اگر کسی تو مدرسه شیر گاکتی هم میخورد میرفت دعواش میکرد اینا ناسالم باید مامانت درست کنه مصیبت داشت معلمشون از دستش🤣🤣🤣الانم عاشق گوشت وشیرینی من توخونه داشتم کیک میپختم دیدم این آقا داره تمام خامه و... میخوره کلا بیخیال شدم گذاشتم کنار، الانم هر چی اراده کنیم تو کافی شاپ یا فست فودی ها باشه خودمون درست میکنیم، بگم تاحالا تو خونمون 1 بار سوسیس زامبون و کالباس نیومده ودرست نکردیم شاید کسی باور نکنه
این تجربه رو هم بگم شاید هم به درد شما خورد هم مامانای گهواره سویق آماده به هیچ عنوان ندین به بچه هاتون معده هاشونو از بین میبره
اینکه میگن بیسکوییت مادر شیرین علاقه بچه به شیرینی بی ربط من اصلا به پسرم ندادم بیسکوییت مادر برعکس همیشه مواد غذایی سالم و خونگی کو الان عاشق شیرینیه
سر پسرم خیلی سخت گرفتم به خودمم سخت گذشت سر دخترم اصلا سخت نمیگیرم
دختر من شش ماهشه صبونه دوتا بهش میدم خیلی دوست داره همین جوری درسته هم میخوره گاهی هم بهش یه کوچولو موز اضافه میکنم خداروشکر خوب میخوره
من دادم بعضی موقع ها گیر میکرد تو معدش دیگ ندادم 1 ماه فرنی با اب درس میکنم امروز اولین بار حریره بادوم دادم
زوده براش از فرنی رقیق شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.