خوردن بستنی در هفته های ۴و۵ اشکال داره؟

۲ پاسخ

خانمها میشه لطفا بمن درخواست دوستی بدید من پر شدم

نه عزیزم کلا خوردن بستنی مشکلی نداره فقط زیاده روی نکن که خدایی نکرده دیابت بارداری نگیری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری