مامانا تب پسرم اینه خوبه ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

باید نیم درجه هم بهش اضافه کنی ک میشه تب

تب نداره که

تب نیس ولی لباسشو کم کن

تب بالا نیست . 37.5 تب حساب میشه
38هم تب بالاست

اگ لباس زیاد داره یکم کم کن لباساشو

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان آراد🤍😍 مامان آراد🤍😍 ۹ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی