مامانا ببینید تب دخترم خوبه ?!((:

تصویر
۴ پاسخ

تب نداره

پاشویه کن با آب و آبلیمو

آره خداروشکر خوبه بالای ۳۷ ونیم شد بدون تب داره میکنه

آره تب از ۳۷/۵تازه شروع تب هست
بچم تب داره همش اندازه میگیرم رو۳۸/۴میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🦋 مامان نیلماه 🌙🦋 ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی