خانما تب دخترم خوبه ؟

تصویر
۷ پاسخ

تبش بالاش
داروش رو بده
پاشويه كن
٣٧/٥ به بالا تبه
مواظب باش

یکم داره استامینوفن بده

یه کم تب داره،چند تا واکسن زدن؟

آره خوبه اگر اولین روزه تا چهل هم می‌ره ی امروز تبشه کنترل کن فردا درست میشه

تبش بالا هست

نه یکم زیاده
پاراکید دادی؟

واکسن ۴ ماهگی زدی؟
مثل دو ماهگی سخته؟
دهن ما داره با واکسن دو ماهگی صاف میشه

سوال های مرتبط

مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🦋 مامان نیلماه 🌙🦋 ۱۰ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آراد🤍😍 مامان آراد🤍😍 ۹ ماهگی